مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-30سياسي

ابوترابی: شعار «آزادی» به معنای واقعی در ایران اعمال می شود


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: شما کجای دنیا را سراغ دارید دانشجویان با رهبران و روسای جمهور کشورها حداقل سالی یک بار بدون لکنت زبانی صحبت های خود را بیان کنند.

- ابوترابی: شعار آزادی به معنای واقعی در ایران اعمال می شود یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: شما کجای دنیا را سراغ دارید دانشجویان با رهبران و روسای جمهور کشورها حداقل سالی یک بار بدون لکنت زبانی صحبت های خود را بیان کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل ابوترابی در نطق میان دستور خود درجلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: این روزها شعار بعضی ها زن، زندگی، آزادی شده است.

شعاری که جمهوری اسلامی ایران نه در شعار بلکه در عمل آن را اجرا کرد.

طبق آمار بین المللی قبل از انقلاب شکوهمند کشورمان، میزان سواد زنان کشور 54 درصد بوده و درحال حاضر به 87 درصد رسیده است و 52 درصد دانشجویان دانشگاه های کشور را دختران تشکیل می دهند و اولین کشور از لحاظ سواد آموزی دختران در کوتاه ترین زمان جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه اظهار کرد: طبق آمار بین المللی میزان امید به زندگی که میانگین طول عمر انسان را نشان می دهد پیش از انقلاب 54 سال بوده و درحال حاضر همتراز کشورهای پیشرفته دنیا به 76 سال رسیده که نشان دهنده دسترسی مردم به درمان و آب آشامیدنی سالم و تغذیه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی: شعار «آزادی» به معنای واقعی در ایران اعمال می شود

ابوترابی: شعار «آزادی» به معنای واقعی در ایران اعمال می شود