مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-30سياسي

مفسدان در سکوت و بی خبری فساد انجام می دهند


دادستان مرکز هرمزگان بابیان اینکه احقاق حقوق عامه جز اولویت های دستگاه قضایی استان است گفت: مفسدان در سکوت و بی خبری فساد انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا احمدی منش در دیدار با اعضای شورای مرکزی نهاد دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان بیان داشت: حوزه حقوق عامه، یک حوزه بسیار وسیع و گسترده است اما متاسفانه در این حوزه قانون مدون، سازکار مشخصی وجود ندارد و شرح وظایفی نیز تعیین نشده و تنها بر اساس اصل 156 قانون اساسی رسیدگی به مسائل این حوزه بر عهده دادسرا ها گذاشته شده است که ما سعی داریم به بهترین نحو ممکن و بر اساس قوانین این وظیفه را انجام دهیم.

وی ادامه داد: با همه نواقصی که در بحث مقابله با فساد است آنچه ضروری و مهم است بحث سوت زنی و اعلام جرم توسط خود مردم است که این مهم زمینه تشکیل نهاد هایی همچون نهاددیده بان شفافیت و عدالت را فراهم کرده و قوه قضاییه نیز پیگیر است که مردم در زمینه کشف و افشای جرم و شناسایی مجرمان ورود کنندتا با گسترش پهنه نظارت، هزینه جرم برای مفسدان و قانون شکنان بالا برود.

دادستان مرکز استان هرمزگان بیان کرد: در زمینه سوت زنی برای جرائم و مفاسدتوسط مردم و نهاد های مردمی باید سازو کار قانونی در نظر گرفته شود که بر اساس آن افراد و نهادهایی که اقدام به سوت زنی و افشای جرم و مفسده می کنند علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفسدان در سکوت و بی خبری فساد انجام می دهند

مفسدان در سکوت و بی خبری فساد انجام می دهند