مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-30سياسي

ورناصری: داروهای اساسی به بازار سیاه راه یافته است


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمبود دارو به ویژه داروهای بیماران خاص، گرانی آن و توزیع نشدن عادلانه در کشور موجب عرضه داروهای اساسی به بازار سیاه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا ورناصری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: ملت سربلند ایران با بصیرت و آگاهی مثال زدنی اجازه نفوذ عوامل نظام پرنیرنگ سلطه را در صفوف منسجم خود نداده است.

ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار انتظار می رود وزارت بهداشت و درمان به عنوان مدعی سلامت جامعه توجه داشته باشد که آشفتگی بازار دارو و گرانی داروها یکی از اصلی ترین موارد شکایت مردم است و علیرغم کاهش تورم ماهانه، در یک ماه گذشته تورم بخش درمان و بهداشت به شکل بی سابقه ای رکورد زده است به نحوی که میزان گرانی این بخش حتی از بخش خوراکی ها و آشامیدنی ها هم بیشتر شد.

وی در ادامه اظهار کرد: کمبود دارو به ویژه داروهای بیماران خاص، گرانی آن و توزیع نشدن عادلانه در کشور موجب عرضه داروهای اساسی به بازار سیاه شده و چند نرخی شدن قیمت دارو به مرور به بروز و گسترش بی اعتمادی و سردرگمی مردم نسبت به سیاست ها و رویکردهای کلان کشور دامن خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورناصری: داروهای اساسی به بازار سیاه راه یافته است

ورناصری: داروهای اساسی به بازار سیاه راه یافته است