مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-30سياسي

از 80 پژوهشگر و فناور برتر کرمانشاه تجلیل می شود


به گفته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه، در هفته پژوهش از 80 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان تجلیل خواهد شد.

- دکتر مصطفی مصطفایی امروز(9 آذر) در آستانه هفته پژوهش در نشستی خبری، با بیان اینکه امسال هم به مانند سالهای گذشته هفته پژوهش در دو بخش استانی و کشوری برگزار می شود، اظهارکرد: برنامه های استانی این هفته از 12 تا 17 آذر و برنامه های کشوری هم از 19 تا 24 این ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: شعار امسال هفته پژوهش که با توجه به نامگذاری سال تعیین شده، پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان دانشگاه معین در استان متولی اصلی برگزاری برنامه های هفته پژوهش است، تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های این هفته، تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر است که در دو سطح دانشگاه رازی و سطح استانی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در مراسمی که 14 آذر در دانشکده ادبیات دانشگاه رازی برگزار خواهد شد، از 83 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه رازی تجلیل می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه ادامه داد: در کنار 83 نفری که به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه رازی تجلیل می شوند، از هشت عضو هیات علمی دانشگاه که در جمع پژوهشگران پر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 80 پژوهشگر و فناور برتر کرمانشاه تجلیل می شود

از 80 پژوهشگر و فناور برتر کرمانشاه تجلیل می شود