مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:552022-11-30اجتماعي

افتتاح 2 بوستان مناسب سازی شده برای معلولان در مناطق کم برخوردار پایتخت


بوستان باغ نظر در منطقه 10 و بوستان باغ سبزی در منطقه 17 که برای معلولان مناسب سازی شده، در پانزدهمین شنبه امید و افتخار افتتاح خواهد شد.

- بوستان باغ نظر در منطقه 10 و بوستان باغ سبزی در منطقه 17 که برای معلولان مناسب سازی شده، در پانزدهمین شنبه امید و افتخار افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق وعده شهردار تهران مبنی بر کاهش فاصله شمال تا جنوب و افتتاح پروژه های پایتخت در هر شنبه، 2 بوستان باغ نظر و باغ سبزی در پانزدهمین شنبه امید و افتخار افتتاح خواهد شد.

بوستان باغ نظر (ویژه مادر و کودک) در منطقه 10 قرار دارد که شامل امکاناتی نظیر ایستگاه تندرستی بزرگسالان، ایستگاه تندرستی ویژه افراد معلول، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سفره انداز، مسیر تندرستی و .

است.

ساخت این بوستان در منطقه 10 سبب نوسازی و بهسازی بافت محله هفت چنار، ارتقای کیفیت محیط زیست و مقابله با شرایط ناگوار پس از زلزله می شود.

همچنین با بهره برداری از بوستان باغ نظر، گردشگری و اکوتوریسم در جهت سالم سازی هوای شهر، توسعه پیدا خواهد کرد.

گونه های گیاهی کاشته شده در این بوستان شامل زیتون تلخ، توت، توری، یاس هلندی تیژ و قیچی خورده، انارگل، یاس هلندی جنگلی، شمشاد سبز و ابلق، شمشاد قیچی خورده، زرشک قرمز، انواع رز، بوته دائمی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 بوستان مناسب سازی شده برای معلولان در مناطق کم برخوردار پایتخت

افتتاح 2 بوستان مناسب سازی شده برای معلولان در مناطق کم برخوردار پایتخت