مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-30سياسي

فعالیت کتابخانه ها محدود به امانت دادن کتاب نیست


مدیرکل کتابخانه های عمومی  استان اردبیل گفت: امروزه کتابخانه های عمومی به محلی تبدیل شده که مانند یک فرهنگسرا فعالیت های متعدد فرهنگی را انجام داده و خدمات آن صرفاً به امانت کتاب محدود نمی شود.

- پروانه رضاقلی زاده 9 آذر در مراسم افتتاحیه اولین کتابخانه خیرساز بخش خصوصی استان در روستای تکله شهرستان پارس آباد تصریح کرد: برای افزایش سرانه مطالعه در این شهرستان نیازمند ایجاد سالن های مطالعه و قرائت خانه به همت بخش خصوصی و خیرین هستیم که امیدواریم با همکاری این افراد فضای بیشتری در اختیار اعضا و مراجعین کتابخانه قرار گیرد.

وی لازمه همگانی شدن کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه را همکاری تمامی دستگاه های فرهنگی و آموزش دانست و گفت: با مدارس و دانشگاه ها همکاری خوبی را شروع کردیم انشاءالله نتایج خوبی هم حاصل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری پارس آباد نیز کتاب را زیربنای فرهنگ دانست و گفت: توسعه فرهنگی یکی از شاخصه های مهم ارزیابی توسعه جوامع شمرده می شود که توسعه کتابخوانی یکی از مولفه های مهم توسعه فرهنگی است بنابراین ارتقای میزان مطالعه ضرورت بسیار مهم جامعه ماست.

اروجعلی محمدزاده افزود: هفته کتاب فرصت مغتنمی است تا از تلاش های کتابداران و اصحاب قلم تجلیل گردد و نویسندگان و صاحبان بومی آثار مکتوب به قشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کتابخانه ها محدود به امانت دادن کتاب نیست

فعالیت کتابخانه ها محدود به امانت دادن کتاب نیست