مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:002022-11-30ورزشي

یامین پور: «حمله به تیم ملی» مقدمه تجزیه طلبی است


یامین پور درباره کنش های رسانه ای متفاوت در روز های اخیر می گوید: تمام کنش رسانه ای رسانه هایی مثل «ایران اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده .

- یامین پور درباره کنش های رسانه ای متفاوت در روز های اخیر می گوید: تمام کنش رسانه ای رسانه هایی مثل ایران اینترنشنال کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده فوتبال و رویداد جام جهانی تعقیب می شود.

اینجاست که می گوییم آنچه در این دو سه ماه رخ داده نه تنها یک انقلاب اجتماعی یا تحول درون زای فرهنگی نیست؛ بلکه یک پروژه سیاسی بر بستر و پلتفرم ارتباطاتی است.

در واقع باید در دوران ما همواره فرهنگ و تحولات فرهنگی را در متن سیاست و سیاست بین الملل فهمید.

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه گذشته از جام جهانی قطر 2022 خداحافظی کرد و این موضوع باعث ناراحتی ایرانی ها و البته شادی عده قلیلی شد.

واقعیتی که شاید خیلی ها بخواهند آن را وارونه نشان دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درباره این موضوع که ایرانیان بازی های تیم ملی فوتبال را در این چند وقت دنبال کرده اند یا خیر؟ و اینکه حذف تیم ملی خوشحال، بی تفاوت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یامین پور: «حمله به تیم ملی» مقدمه تجزیه طلبی است

یامین پور: «حمله به تیم ملی» مقدمه تجزیه طلبی است