مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-30سياسي

دشمنان هیچ هدفی جز تضعیف انقلاب اسلامی ندارند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب و نظام اسلامی گفت: دشمنان هیچ هدفی جز تضعیف انقلاب اسلامی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وی افزود: ملت ایران قدر نعمت انقلاب اسلامی و پیشرفت هایی که به واسطه آرمان های این انقلاب شکوهمند به دست آمده، می داند و دشمنان با توطئه پراکنی نمی توانند ملت ایران را از مسیر انقلاب جدا کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه کشورهایی که ایران را متهم می کنند، خودشان در جنگ تحمیلی با حمایت از رژیم بعثی بسیاری از شهرهای ما را بمباران شیمیایی کردند، گفت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی خار چشم دشمنان است و آنها نمی توانند این همه پیشرفت و توسعه کشور ما را ببینند.

امام جمعه اراک توهین به ارزش های والای انقلابی اسلامی از سوی برخی افراد فریب خورده را مصداق قدرناشناسی عنوان کرد و افزود: اغتشاشات و اتفاقات اخیر کشور توطئه ای از سوی کشورهای غربی و برخی ایرانیان خارج نشین وابسته به استکبار جهانی و منافقان است و برخی از جوانان نیز فریب این حیله دشمنان را خوردند، در صورتی که آحاد ملت ایران به انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری وفادارند.

ضرورت هوشیار مردم نسبت به توطئه دشمنان آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: اقشار مختلف مردم به خصوص بازاریان، معلمان، روحانیون و اساتید دانشگاه ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان هیچ هدفی جز تضعیف انقلاب اسلامی ندارند

دشمنان هیچ هدفی جز تضعیف انقلاب اسلامی ندارند