مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-30سياسي

ضرورت توجه به توسعه و بازسازی عتبات مقدس در ابعاد مختلف


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: بحث توسعه و بازسازی عتبات مقدس در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حائز اهمیت است و ما عالمانه باید به این موضوع توجه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر عسگری بعداز ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد عتبات عالیات شهرستان اردستان، اظهار داشت: اگر به فقط فرمایشات ائمه و امام حسین (ع) خوب دقت کرده و در مسیر تحقق آن قدم برداشته بودیم خیلی از مشکلاتی که اکنون در جامعه هست وجود نداشت.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با سیره اهل بیت و ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س)، افزود: بحث توسعه و بازسازی عتبات مقدس در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حائز اهمیت است و ما عالمانه باید به این موضوع توجه کنیم و اگر شأن و منزلت اهل بیت و سرمایه گذاری در این مسیر را خودمان خوب درک کنیم یقیناً در انتقال و فرهنگ سازی آن نیز موفق می شویم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان خاطرنشان کرد: هویت انقلاب ما فرهنگی بوده و برگرفته از فرهنگ عاشوراست و اگر در این حوزه با دوراندیشی و برنامه ریزی کار کنیم قطعاً نتیجه مطلوب را به دست می آوریم و باید بدانیم که در طول این چهل و چند سالی که گذشته در این حوزه کار کرده ایم اما کارها سطحی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به توسعه و بازسازی عتبات مقدس در ابعاد مختلف

ضرورت توجه به توسعه و بازسازی عتبات مقدس در ابعاد مختلف