مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:102022-11-30سياسي

اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای آماده ارائه به مجلس


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تدوین طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای نخستین بار در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا ضمن اشاره به آخرین نشست مشترک با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مرکز تخصصی فناوری خودرو 9 دی، اظهار کرد: اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، پیرو نشست های متعدد با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و تأکید اعضای کمیسیون بر ضرورت تدوین اساسنامه با در نظر گرفتن نظرات خبرگان و صاحب نظران تدوین شد.

وی، اصلاح ساختار سازمان آموزش فنی و حرفه ای از سطح ستاد تا شهرستان ها، رتبه بندی و طراحی مسیر شغلی مربیان، ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه ای هیأت امنایی در کنار مراکز ثابت دولتی و آموزشگاه های آزاد، پیش بینی اختصاص مجدد 2 درصد از درآمد حاصله از اجرای قانون کار آموزی، اصلاح ساعات کاری مربیان، راه اندازی شورای مهارت در تمامی استان ها به صورت رسمی و دارای قانون مشخص را از موارد مطروحه در این اساسنامه برشمرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با توجه پیگیری های مکرر و مطرح کردن مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان ساعی و خدوم، چالش های قانونی و مشکلات منابع درآمدی و مالی و ساختاری این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای آماده ارائه به مجلس

اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای آماده ارائه به مجلس