مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:352022-11-30حوادث

شناسایی خواهران سارق در لارستان


فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: خواهران سارقی که با تحت پوشش مسافرکش از افراد سرقت کرده بودند، شناسایی شده اند و یکی از آنها دستگیر شد.

- سرهنگ سید محمد یوسفی چهارشنبه 9 آذر در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه کش رو زنی و اخاذی از بانوان و کودکان تحت پوشش مسافرکش، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی مشخص شد که راننده یک خودروی پراید با همراهی یک زن، با ترفندهای متقلبانه اقدام به سوار کردن بانوان، کودکان و افراد مسن کرده و پس از انتقال آنها به محله های خلوت طلا و زیورآلات آنان را به سرقت می برد.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی سواری پراید را شناسایی کرده و در اقدامی ضربتی آن را توقیف و راننده را دستگیر کنند.

یوسفی با بیان اینکه متهم یک زن جوان بود که به همدستی با خواهرش در ارتکاب 6 فقره سرقت از افراد در پوشش راننده مسافرکش اعتراف کرد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر متهمه در دستور کار قرار دارد.

این مقام انتظامی گفت: به شهروندان توصیه می شود که از سوار شدن به خودروهایی که مجوز تاکسی رانی ندارند جدا خودداری کنند و هرگونه اخبار در این راستا را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی خواهران سارق در لارستان

شناسایی خواهران سارق در لارستان