مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 15:352022-11-30سياسي

دولت با تفکیک وزارت راه و شهرسازی مخالف نیست


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی را با دولت مطرح کردیم جمله دقیق رییس جمهور این بود که مدتی صبر کنید؛ - بنابراین با این موضوع مخالفتی نشده است.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره ادامه بررسی ها حول موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی، گفت: اخیراً در جلسه کمیسیون عمران که نماینده مرکز پژوهش ها نیز حضور داشت در این باره صحبت شد.

مرکز پژوهش های مجلس گزارش مفصلی درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی تهیه کرده و در آن اعلام کرده که این موضوع از نظر فنی و تخصصی مورد تأیید این مرکز است.

وی ادامه داد: یک نسخه از این گزارش در اختیار رییس جمهور و یک نسخه دیگر در اختیار کمیسیون عمران قرار گرفته است.

شاکری تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس پیش از اینها موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی را عنوان کرده بود و این موضوعی نیست که مربوط به زمان فعلی مربوط باشد یا یا در پی بحث تفکیک وزارت صمت به میان آمده باشد؛ بلکه از مدت ها پیش اعلام کرده بودیم که کمیسیون عمران مجلس از نظر فنی نظر بر تفکیک این وزارتخانه دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی به دولت مستقر یا عملکرد وزیری که بر سر کار است مربوط نمی شود، بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با تفکیک وزارت راه و شهرسازی مخالف نیست

دولت با تفکیک وزارت راه و شهرسازی مخالف نیست