مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:112022-11-30سياسي

رییس کل دادگستری یزد: تعیین تکلیف 281 فقره پرونده اموال تملیکی در یزد


با همکاری پرسنل قضایی این استان 281 فقره پرونده سازمان اموال تملیکی به ارزش بیش از 107 میلیارد ریال تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بدلیل انتقادات مطرح شده نسبت به نحوه نگهداری کالا های توقیفی در انبار های سازمان اموال تملیکی در سال های اخیر، دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی رسیدگی سریعتر به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: بر همین اساس رییس قوه قضاییه با بیان اینکه همه ما در قبال حفظ و نگهداری اموال مردم مسئولیت داریم و وضعیت انبار های اموال تملیکی برای مردم غیرقابل تحمل است به مسئولان قضایی و روسای دادگستری ها در سراسر کشور تاکید کرد: تا فوراً به این وضعیت سر و سامان داده شود.

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: در پی این تاکیدات و دستورات رییس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به وضعیت انبار های گمرکات و سازمان جمع آوری اموال تملیکی، دادگستری کل استان یزد در شش ماهه نخست امسال اقدامات مثبت و مشهودی در این راستا انجام شده است.

دهشیری تصریح کرد: تعیین تکلیف اموال ناشی از جرم یکی از تکالیفی است که در قوانین و در مراحل مختلف رسیدگی برعهده دستگاه قضایی گذاشته شده و تاکیدات ریاست قوه قضاییه و دستورات وی نیز در یکسال اخیر موجب شد که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: تعیین تکلیف 281 فقره پرونده اموال تملیکی در یزد

رییس کل دادگستری یزد: تعیین تکلیف 281 فقره پرونده اموال تملیکی در یزد