مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:202022-11-30اقتصادي

بخش خون و تالاسمی مرکز بوعلی اردبیل افتتاح شد


همزمان با روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)، مرکز آنکولوژی و سرطان خون کودکان بیمارستان بوعلی اردبیل به بهره برداری رسید.

- اردبیل- همزمان با روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)، مرکز آنکولوژی و سرطان خون کودکان بیمارستان بوعلی اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که بعد از ظهر چهارشنبه در بیمارستان بوعلی اردبیل برگزار شد، مرکز خون و آنکولوژی این بیمارستان مرمت و بازسازی شده توسط خیرین نیکوکار و مجمع خیرین سلامت استان با اعتباری بالغ بر 3.

5 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس بیمارستان بوعلی اردبیل در این مراسم اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر 3.

5 میلیارد تومان آشپزخانه بیمارستان تجهیز و در کنار آن هشت دستگاه اینورتر پیشرفته، تجهیزات رایانه ای، تلویزیون و… توسط خیر نام آشنای اردبیل برای مرکز بوعلی اردبیل خریداری شده است.

منوچهر براک با اشاره به اینکه در دیدار خیرین از بخش خون و آنکولوژی بوعلی وضعیت چندان مساعد نبود، تصریح کرد: این خیر بالغ بر چهار میلیارد تومان برای تجهیز و راه اندازی این بخش هزینه کرده که باقیات صالحاتی برای وی محسوب می شود.

وی کل هزینه برای تجهیز بخش خون و آنکولوژی بیمارستان بوعلی را 11 میلیارد تومان و از محل خیرین اعلام کرد و گفت: ما با مشکلات بسیاری در پذیرش بیماران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خون و تالاسمی مرکز بوعلی اردبیل افتتاح شد

بخش خون و تالاسمی مرکز بوعلی اردبیل افتتاح شد