مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:262022-11-30سياسي

رییس کل دادگستری یزد: تعیین تکلیف 281 فقره پرونده اموال تملیکی در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بدلیل انتقادات مطرح شده نسبت به نحوه نگهداری کالا های توقیفی در انبار های سازمان اموال تملیکی در سال های اخیر، دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی رسیدگی سریعتر به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: بر همین اساس رییس قوه قضاییه با بیان اینکه همه ما در قبال حفظ و نگهداری اموال مردم مسئولیت داریم و وضعیت انبار های اموال تملیکی برای مردم غیرقابل تحمل است به مسئولان قضایی و روسای دادگستری ها در سراسر کشور تاکید کرد: تا فوراً به این وضعیت سر و سامان داده شود.

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: در پی این تاکیدات و دستورات رییس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به وضعیت انبار های گمرکات و سازمان جمع آوری اموال تملیکی، دادگستری کل استان یزد در شش ماهه نخست امسال اقدامات مثبت و مشهودی در این راستا انجام شده است.

دهشیری تصریح کرد: تعیین تکلیف اموال ناشی از جرم یکی از تکالیفی است که در قوانین و در مراحل مختلف رسیدگی برعهده دستگاه قضایی گذاشته شده و تاکیدات ریاست قوه قضاییه و دستورات وی نیز در یکسال اخیر موجب شد که امسال نیز رسیدگی و تعیین تکلیف اموال موجود در انبار های سازمان اموال تملیکی در دستور کار دادگستری استان یزد قرار گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: تعیین تکلیف 281 فقره پرونده اموال تملیکی در یزد

رییس کل دادگستری یزد: تعیین تکلیف 281 فقره پرونده اموال تملیکی در یزد