مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:352022-11-30سياسي

تلاش دولت سیزدهم برای مردمی سازی فعالیت ها


مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری قزوین مردمی کردن فعالیت های کشور و سپردن کار به دست مردم اولویت اصلی دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر چهارشنبه در در رویداد توانمندسازی همنا با تاکید بر اینکه اولویت دولت سیزدهم مردمی سازی امور و سپردن کار به دست مردم است، اظهار کرد: دولت باید نقش تسهیلگری و حمایت از فعالیت های مردمی را دنبال کند.

وی با بیان اینکه مردمی کردن کار باعث افزایش کیفیت خواهد شد، افزود: در طی انقلاب اسلامی هرجا کار به دست مردم سپرده شده بدون شک با بهترین خروجی ممکن همراه بوده است.

مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری قزوین تاکید کرد: اقدامات بزرگی همچون دفاع مقدس با حضور مردم و تسهیل گری دولت و نظام پیش رفت و دیدیم که خروجی آن دفاع از خاک و هویت ایران اسلامی بود.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس بهترین الگو برای اقدامات مردمی است که به صورت داوطلبانه و با میل مردم و پشتیبانی امام خمینی (ره) انجام شد.

علیخانی تاکید کرد: امروز نیز همه باید به این نتیجه برسیم که راه برون رفت از مشکلات کشور و و افزایش سرعت توسعه اعتماد و استفاده از ظرفیت مردمی مخصوصاً جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: این آمادگی وجود دارد تا با استفاده از ظرفیت سمن ها و نهادهای مردمی مشکلات کشور مخصوصاً در حوزه بانوان را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت سیزدهم برای مردمی سازی فعالیت ها

تلاش دولت سیزدهم برای مردمی سازی فعالیت ها