مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 16:552022-11-30اجتماعي

اجرای 200 پروژه در عراق توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات


معاون اداری و پشتیبانی ستاد عتبات عالیات کشور گفت: در حال حاضر 200 پروژه در عراق توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال اجرا است.

- امیدعلی گودرزی امروز چهارشنبه 9 آذر، در مراسم تکریم دست اندکاران و اعضای ستاد اربعین حسینی و مسئولین مواکب استان، به استقرار 2893 در قرارگاه های دهگانه جهت خدمات دهی در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: از این تعداد هزار و 922 موکب در عراق و 971 موکب در ایران به زوار حسینی خدمت رسانی کردند.

وی اظهار کرد: در چند سال اخیر استان خراسان جنوبی در بین 31 استان کشور رتبه اول خدمت در امور مواکب و ستادهای استانی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون اداری و پشتیبانی ستاد عتبات عالیات کشور از افتتاح صحن حضرت زهرا(س) در نجف به متراژ 230 هزار مترمربع در چهار طبقه همزمان با میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام در سال جاری خبر داد و گفت: آماده سازی ترفیع گنبد امام حسین(ع) را داریم که به دستور حاج قاسم سلیمانی ساخته شده است و تمام کارها در کرمان به اتمام و به کربلا منتقل شده است.

وی با بیان اینکه این گنبد با قرار گرفتن روی گنبدهای قبلی، هفت متر و نیم گنبد فعلی حرم امام حسین(ع) را ترفیع می دهد، ادامه داد: پس از نصب گنبد امام حسین(ع)، تنها گنبد سه پوسته جهان خواهد بود که از هر نقطه کربلا وارد شویم گنبد نمایان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 پروژه در عراق توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات

اجرای 200 پروژه در عراق توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات