مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 17:102022-11-30سياسي

لایحه جامع انتخابات تقدیم معاون اول رییس جمهور شده است


مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: با هدف زمینه سازی برای برگزاری انتخابات باشکوه در سال آینده، به صورت هفتگی نشست های تخصصی استانی تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محسن اسلامی در آیین افتتاحیه سالن شهید سلیمانی ستاد انتخابات کشور که با حضور محمد رضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور و مدیران ارشد انتخابات استان خراسان شمالی برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه در نشست امروز شرایط و امکانات فنی و زیرساختی استان خراسان شمالی مورد بررسی قرار گرفت؛ اظهار کرد: با توجه به بازه زمانی باقی مانده به برگزاری انتخابات، ضرورت دارد به صورت جدی تقویت امکانات زیرساختی و پشتیبانی استان های کشور پیگیری شود.

اسلامی یادآور شد: در این نشست ها از نزدیک مطالبات، خواسته ها و نیازهای فنی و نیروی انسانی استان در امر برگزاری انتخابات بررسی می شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نشست های تقویت برگزاری انتخابات 12 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، قم، خراسان رضوی و خراسان جنوبی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه جامع انتخابات تقدیم معاون اول رییس جمهور شده است

لایحه جامع انتخابات تقدیم معاون اول رییس جمهور شده است