مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 17:202022-11-30پزشكي

ایمانیه: آمار سلامت زنان پس از انقلاب افتخارآفرین است


آمارهای پس از انقلاب نشان می دهد که حوزه سلامت کشور به ویژه در بخش سلامت بانوان بسیار افتخارآفرین بوده، اما کافی نیست و باید بیشتری تلاش کرد.

- محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 9 آذر در آیین گشایش یازدهمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، این روز را به پرستاران حوزه سلامت تبریک گفت و از تلاش و از خودگذشتگی آنان برای سلامت مردم در بحران کرونا قدردانی کرد.

او با تاکید بر نقش سازمان های دولتی علاوه بر وزارت بهداشت در ارتقای سلامت عمومی جامعه، انجام پژوهشی پیرامون نحوه تاثیرگذاری دیگر سازمان ها در این زمینه را به دست اندرکاران برگزاری این رویداد علمی پیشنهاد داد.

استاندار فارس با بیان اینکه 75 درصد سلامت مردم در کشورهای دیگر بر عهده سازمان هایی غیر از وزارت بهداشت است و این موضوع در جامعه ما نیز باید مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد، ابراز امیدواری کرد تا با انجام این پژوهش اثرگذار، استان فارس الگویی برای کشور در این زمینه باشد.

ایمانیه با قدردانی از اساتید و محققان مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در تداوم برگزاری این رویداد، این امر را نشان دهنده توجه به موضوع سلامت بانوان از سوی این مرکز عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانیه: آمار سلامت زنان پس از انقلاب افتخارآفرین است

ایمانیه: آمار سلامت زنان پس از انقلاب افتخارآفرین است