مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 18:102022-11-30فناوري

اصلاح تعرفه خطوط تلفن ثابت؛ گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات


مدیر شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعرفه شرکت مخابرات برای خطوط تلفن ثابت اصلاح شده است، گفت: اصلاح تعرفه ها گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات به مردم است.

- اصلاح تعرفه خطوط تلفن ثابت؛ گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعرفه شرکت مخابرات برای خطوط تلفن ثابت اصلاح شده است، گفت: اصلاح تعرفه ها گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات به مردم است.

هومان محمودی 9 آذرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعرفه خطوط تلفن ثابت افزایش نیافته و در حقیقت اصلاح شده است، اظهار کرد: از سال 88 تاکنون تعرفه های مخابرات تغییری نکرده است، در حقیقت این تغییر تعرفه توسط شورای رقابت مصوب و مراحل قانونی آن طی شده است و از ابتدای شهریورماه اعمال صورت گرفت.

مدیر شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرکت مخابرات به صورت خصوصی اداره می شود و ردیف اعتباری دولتی ندارد، افزود: تغییر در تعرفه ها به منظور ارتقای خدمات مخابرات به مردم است، از طرفی به روز شدن تجهیزات مخابراتی از محل اصلاح تعرفه ها صورت می گیرد که این مساله خدمات رسانی مطلوبی را برای مردم به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح تعرفه خطوط تلفن ثابت؛ گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات

اصلاح تعرفه خطوط تلفن ثابت؛ گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات