مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 19:252022-11-30سياسي

دشمنان مانند مگس بر روی زخم های جامعه می نشینند


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: مشکلاتی در جامعه وجود دارد که دشمنان هم برای رسیدن به اهداف خود همانند مگسی بر روی این زخم ها می نشینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه های بیرجند، با حضور سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد.

سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جلسه پرسخ و پاسخ دانشجویی در دانشگاه بیرجند، اظهار داشت: اینک دشمنان بعد اجرای تمام گزینه های روی میز به چاقوکشی، اغتشاشات و چند تا فحش دلخوش کرده اند از روی استیصال است.

زمانی دشمنان می گفتند که سیم خاردار به ایران ندهید امروز می گویند که فلان سلاح پیشرفته را آیا ایران به سایر کشورها می فروشد، خودتان پیشرفت ایران را ارزیابی کنید.

وی با بیان اینکه باور من این است که چنین جلساتی ضروری و لازم است، بیان کرد: اگر از دانشجو انتظار داریم که یک حضور فعال و موثر در جامعه داشته باشد باید بستر را برای فعالیت آن فراهم کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: حرکت دانشجویی حداقل در 60 و70 سال گذشته در سر بزنگاه ها و نقطه هایی نشان داده که یک حرکت مهم و موثر است، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان مانند مگس بر روی زخم های جامعه می نشینند

دشمنان مانند مگس بر روی زخم های جامعه می نشینند