مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 21:412022-11-30اقتصادي

کدام کشاورزان مشمول خرید تراکتور می شوند/ فرسایشی شدن ساخت شهرک دامپروری تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امروز در جلسه شورای معاونان و مدیران مستقل سازمان با تاکید بر اهمیت کشاورزی قراردادی گفت: در کشاورزی قراردادی باید به سمت محصولاتی مانند کلزا و محصولات باغی(خصوصا میوه های صادراتی) برویم که تضمین خرید در آن وجود ندارد و کشاورز این نگرانی را دارد که اگر این محصول را کشت کنم در فروش آن با مشکل مواجه خواهم شد و اقدامات اساسی و عملی در این زمینه انجام دهیم.

وی لازمه استقبال از کشاورزی قراردادی توسط کشاورز را داشتن مزیت برای وی دانست و ادامه داد: اگر ما با استفاده از کشاورزی قراردادی بین کشاورزان و بازرگانان، صادرکنندگان و صاحبان صنایع ارتباط ایجاد کنیم، کشاورز محصول خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید خواهد کرد و در زمینه ایجاد ارزش افزوده و صادرات می توانیم اتفاقات بسیار مثبتی را رقم بزنیم.

فتحی معاونت تولیدات گیاهی و معاونت بازرگانی و صنایع کشاورزی را مکلف کرد اقدامات لازم در خصوص نهایی شدن کشت قراردادی در خصوص باغات میوه، سبزی، صیفی و گلخانه های کوچک مقیاس را با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز نهایی کنند.

وی از تحت پوشش بیمه قرارگرفتن زغال اخته توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی کشاورزی خبر داد و افزود: اقدامات لازم برای تحت پوشش قرارگفتن زعفران نیز انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشاورزان مشمول خرید تراکتور می شوند/ فرسایشی شدن ساخت شهرک دامپروری تبریز

کدام کشاورزان مشمول خرید تراکتور می شوند/ فرسایشی شدن ساخت شهرک دامپروری تبریز