مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 22:302022-11-30ورزشي

بیش از نیم قرن عاشقی پرشورها/ تراکتور 52 ساله شد


باشگاه تراکتور، امروز 9 آذرماه، وارد پنجاه ودومین سال حیات ورزشی خود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 9 آذرماه با سالروز تاسیس باشگاه تراکتور مصادف شده است، این باشگاه در سال 1349 در تبریز تاسیس شد و تا سال 1387 تحت حمایت کارخانه تراکتورسازی بود و پس از آن به سپاه عاشورا واگذار شد و در چهار سال اخیر نیز تحت مالکیت محمدرضا زنوزی مطلق قرار گرفته است.

این تیم که در بین یکی از پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال ایران و جهان قرار دارد و از بدو حضورش در رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است، البته این تیم یک بار در فصل 93-1392 تا یک قدمی جام رفت اما دستش از جام کوتاه ماند و کماکان در انتظار کسب این عنوان است، مقام قهرمانی که به راحتی می توان گفت حق هواداران پرشور این تیم بشمار می آید، تا پس از سال ها انتظار به برگزاری جشن قهرمانی در رقابت های لیگ برتر بپردازند.

از افتخارات این تیم می توان به سه دوره نائب قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، دو قهرمانی و سه دوره نائب قهرمانی در جام حذفی و یک دوره قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران اشاره کرد.

تراکتور هواداران پرشماری را در اختیار دارد و بازی های خانگی این تیم معمولاً با حمایت حداکثری هواداران تراکتور که لقب پرشور ها را از آن خود کرده اند انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیم قرن عاشقی پرشورها/ تراکتور 52 ساله شد

بیش از نیم قرن عاشقی پرشورها/ تراکتور 52 ساله شد