مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 22:552022-11-30اقتصادي

16 روستای استان بوشهر در برابر سیل ایمن سازی شد


مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به ایمن سازی 16 روستای استان بوشهر طی یکسال در برابر سیل گفت: این امر با اعتبار 200 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری انجام شد.

- علیرضا مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در بخش عمران روستایی طی یک سال اظهار داشت: درصد برخورداری روستاهای استان بوشهر از اجرای طرح هادی از 89 درصد در سال 99 به 99 درصد در سال 1401 رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: طی یک سال گذشته 1/5 میلیون مترمربع آسفالت معابر روستایی از محل قیر رایگان با مشارکت دهیاری ها با اعتبار 946 میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی با اشاره به ایمن سازی 16 روستای استان بوشهر طی یکسال در برابر سیل گفت: این امر با اعتبار 200 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از احداث 7 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به مساحت 10 هزار و 500 مترمربع با اعتبار 50 میلیارد ریال طی یکسال در روستاهای استان خبر داد و گفت: بازنگری طرح هادی 71 روستا تهیه و تصویب شده است.

مقدم بیان کرد: طرح هدف گردشگری در سه روستای نینیزک (دشتستان)، هاله (عسلویه) و گشی (تنگستان) در استان بوشهر تهیه و تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 روستای استان بوشهر در برابر سیل ایمن سازی شد

16 روستای استان بوشهر در برابر سیل ایمن سازی شد