مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 23:302022-11-30حوادث

کشف بزرگترین محموله هرویین 10 سال اخیر در هرمزگان


یک نفر متهم دستگیر شده است که با قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد.

-  رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر از نوع هرویین طی 10 سال اخیر در این استان به میزان 962 کیلوگرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی اظهار داشت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر در شرق استان، مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاسک، مأموران انتظامی با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، کامیون مورد نظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، 962 کیلوگرم ماده مخدر از نوع هرویین را که به صورت کاملا ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در 10 سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان یادآور شد: در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر شده است که با قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بزرگترین محموله هرویین 10 سال اخیر در هرمزگان

کشف بزرگترین محموله هرویین 10 سال اخیر در هرمزگان