مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 00:202022-11-30سياسي

راه اندازی مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان از سوی جهاددانشگاهی سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از ارائه طرح پیشنهادی با عنوان راه اندازی مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان (با نگاه مشاغل آینده و آینده مشاغل) از سوی جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از ارائه طرح پیشنهادی با عنوان راه اندازی مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان (با نگاه مشاغل آینده و آینده مشاغل) از سوی جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و برخی از مدیران برگزار شد، گفت: مطالعات این طرح در ابتدا با رصد و شناسایی مسائلی چون ناقص بودن چرخه اشتغال جوانان، عدم توانایی وانگیزه لازم جهت راه اندازی کسب و کار، عدم تمایل به کارآفرینی و تلاش در ایجاد شغل، عدم تمایل به مشاغل در حیطه های صنعت، کشاورزی و معدن و تمایل زیاد به مشاغل اداری و خدماتی آغاز شد.

وی افزود: در این طرح مشاغل مورد نیاز از نگاه جوانان طبقه بندی شده است، مشاغل با حقوق ثابت ماهیانه شامل کار اداری و کار غیر اداری(فنی و کارگری)و همچنین مشاغل آزاد و خود درآمد شامل صنفی، تولیدی و دانش بنیان نیز در طبقه بندی دوم قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان از سوی جهاددانشگاهی سمنان

راه اندازی مرکز جامع مشاوره شغلی و کارآفرینی جوانان از سوی جهاددانشگاهی سمنان