مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-01سياسي

وزیر میراث فرهنگی وارد استان مرکزی شد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قالب سفری دو روزه برای بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی و گردشگری، وارد استان مرکزی شد.

- عزت الله ضرغامی، امروز پنجشنبه دهم آذرماه، در جریان سفری دو روزه، برای بازدید از تاسیسات گردشگری و اماکن تاریخی و فرهنگی استان مرکزی، وارد شهرستان دلیجان شد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای روستای دو دهک، بازدید از کاروانسرای دو دهک دلیجان، شهر تاریخی نراق، غار چال نخجیر، افتتاح از مجتمع گردشگری رونیکا، افتتاح بازارچه صنایع دستی شهر نیم ور و بازدید از مجتمع گردشگری نور و سرچشمه محلات از برنامه های وی در شهرستان محلات و دلیجان است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر دهم آذرماه، با حضور در شهرستان خمین، از ارگ تاریخی میشیجان، بیت تاریخی امام راحل، قلعه سالار محتشم بازدید می کند و بازدید از روستای تاریخی انجدان و برگزاری نشست با فعالین حوزه گردشگری استان از دیگر برنامه های وی در روز نخست سفر به شمار می رود.

دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از بازار تاریخی اراک، بازارچه صنایع دستی قنبری و موزه چهارفصل، پروژه در حال احداث موزه بزرگ، کویر میقان، روستای هزاوه و خانه تاریخی امیرکبیر و دره گردو از برنامه های وزیر میراث فرهنگی در روز دوم سفر وی به استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر میراث فرهنگی وارد استان مرکزی شد

وزیر میراث فرهنگی وارد استان مرکزی شد