مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-01اقتصادي

922 روستای مازندران برف گیر هستند/ فعالیت 37 گروه راهداری


مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به فعال شدن راهداران برای طرح راهداری زمستانه گفت: هر ساله 922 روستای کوهستانی استان درگیر برف می شوند.

- حسن جهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای راهداری زمستانه و استقرار راهداران از آبان ماه تا اردیبهشت ماه در راه ها، سطح راه های استان را 10 هزار کیلومتر ذکر کرد و گفت: پنج هزار کیلومتر از راه های استان در فصل سرما و زمستان تحت تأثیر برف قرار می گیرند.

وی با اظهار اینکه 922 روستای استان در زمستان درگیر برف هستند، افزود: هر سال سه هزار کیلومتر از راه های مازندران درگیر برف می شوند.

وی با اشاره به استقرار 37 راهدارخانه در استان گفت: امسال سه راهدارخانه شامل ولی آباد با پیشرفت 99 درصدی راهدارخانه دو دانگه و بلده به شمار راهدارخانه های استان افزوده شده است.

مدیرکل راهداری مازندران با بیان اینکه 300 نفر از راهداران در محورهای مشغول اجرای طرح راهداری هستند، گفت: امسال 37 اکیپ راهداری مشغول خدمات دهی در جاده ها می شوند.

جهانیان با اظهار اینکه چهار محور مهم در استان وجود دارد، گفت: زمانی که در کشور بارش برف وجود دارد تمام حساسیت ها روی راه های استان مازندارن است زیرا این استان مقصد اول گردشگری و تردد به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

922 روستای مازندران برف گیر هستند/ فعالیت 37 گروه راهداری

922 روستای مازندران برف گیر هستند/ فعالیت 37 گروه راهداری