مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-01سياسي

استاندار از ارائه تسهیلات برای اشتغال ایثارگران کارآفرین خبر داد


استاندار سیستان و بلوچستان بر رفع مشکلات مسکن،اشتغال، تسهیلات بانکی و تامین خودرو خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: تسهیلات خوبی در حوزه اشتغال ایثارگران از محل صندوق توسعه ملی به کارآفرینان ایثارگر تعلق گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان بر رفع مشکلات مسکن،اشتغال، تسهیلات بانکی و تامین خودرو خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: تسهیلات خوبی در حوزه اشتغال ایثارگران از محل صندوق توسعه ملی به کارآفرینان ایثارگر تعلق گرفت.

حسین مدرس خیابانی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سیستان و بلوچستان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور بنیاد شهید برگزار شد با بیان اینکه این آرامش و امنیت حاکم در ایران اسلامی مرهون خون شهداست افزود: تاکنون توطئه های بسیاری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته اما بحمد الله همه این توطئه ها با رهنمودهای امام راحل و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب خنثی شده است.

وی از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در زمینه اختصاص زمینه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قدردانی کرد و افزود: علاوه بر مسکن در حوزه اشتغال نیز از منابع بنیاد شهید و صندوق توسعه ملی تسهیلات خوبی به کارآفرینان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار از ارائه تسهیلات برای اشتغال ایثارگران کارآفرین خبر داد

استاندار از ارائه تسهیلات برای اشتغال ایثارگران کارآفرین خبر داد