مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-01اقتصادي

رفع گلوگاه های شبکه برق برای گذر از پیک سال آینده


عبور موفق از اوج بار تابستان امسال را مرهون مجاهدت و تلاش شبانه روزی همکاران صنعت برق به ویژه متخصصان حوزه بهره برداری عنوان کرد که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پاون، مجتبی علیرضاپور گفت: گلوگاه های شبکه سراسری با همت معاونت انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر و همکاری شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیرو شناسایی و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات ویژه ای برای شناسایی گلوگاه های شبکه انتقال و فوق توزیع با همکاری شرکت های زیرمجموعه توانیر برای گذر از اوج بار تابستان 1402 برنامه ریزی و ابلاغ شده که از سوی شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیرو در دست اجراست و انتظار می رود پروژه های ابلاغ شده تا پیش از شروع پیک تابستان به اتمام برسد.

علیرضاپور ادامه داد: با توجه به رشد فزاینده هزینه احداث خط و پست و دشواری آزادسازی حریم خطوط انتقال و فوق توزیع که تأخیر در اجرای پروژه های توسعه شبکه را در پی داشته، حفظ سرمایه های موجود شبکه سراسری از اهمیت به سزایی برخوردار است و به همین منظور اقدامات ویژه ای در جهت رفع گلوگاه های شبکه و حبس تولید احتمالی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع گلوگاه های شبکه برق برای گذر از پیک سال آینده

رفع گلوگاه های شبکه برق برای گذر از پیک سال آینده