مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-01حوادث

کشف بزرگترین محموله هرویین 10 سال اخیر در استان هرمزگان


با اشرافیت اطلاعاتی پلیس هرمزگان، مامورین ایستگاه بازرسی شهید نوروزی «جاسک» مقدار 962 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین از یکدستگاه تریلی کشنده کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

- ایسنا/هرمزگان با اشرافیت اطلاعاتی پلیس هرمزگان، مامورین ایستگاه بازرسی شهید نوروزی جاسک مقدار 962 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین از یکدستگاه تریلی کشنده کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان جاسک در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال یک محموله سنگین مواد از مرزهای شرقی کشور به داخل استان را داشت را شناسایی و با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت سوداگران را رصد کردند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک، خودرو تریلی کشنده حامل مواد مخدر را حین تردد در حوزه استحفاظی ایستگاه بازرسی شهید نوروزی شناسایی و ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، 962 کیلوگرم موادمخدر هرویین را که به صورت کاملا ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و یک متهم را تا کنون در این زمینه دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بزرگترین محموله هرویین 10 سال اخیر در استان هرمزگان

کشف بزرگترین محموله هرویین 10 سال اخیر در استان هرمزگان