مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-01ورزشي

بازیکنانم تمرکز کافی ندارند/امیدوارم مشکلات حل شود


سرمربی تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان شکست سنگین تیمش مقابل گیتی پسند را ناشی از عدم تمرکز بازیکنانش دانسته و گفت: متاسفانه به خاطر شرایط باشگاه و مشکلات مالی، - ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان شکست سنگین تیمش مقابل گیتی پسند را ناشی از عدم تمرکز بازیکنانش دانسته و گفت: متاسفانه به خاطر شرایط باشگاه و مشکلات مالی، بازیکنان تمرکز کافی را ندارند و از نظر روحی به هم می ریزند.

هادی بزوال پس از شکست سنگین تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی پسند در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: به نظرم در 10 دقیقه ابتدایی نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و فوق العاده کار کردیم و حتی گل اول را به ثمر رساندیم.

وی افزود: ما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و تمرکزمان را از دست دادیم و احساسی بازی کردیم.

وقتی گل های اول و دوم را خوردیم، از نظر روانی به هم ریختیم.

گل سوم را هم روی یک پنالتی بچگانه دریافت کردیم و یک اخراجی هم دادیم و همین اتفاق تمرکزمان را کاهش داد و اشتباهات فردی تیم بالا رفت و گل های بعدی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان تصریح کرد: اگر تمرکزمان را حفظ می کردیم، شکست نمی خوردیم و یا حداقل با این نتیجه سنگین بازی را از دست نمی دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنانم تمرکز کافی ندارند/امیدوارم مشکلات حل شود

بازیکنانم تمرکز کافی ندارند/امیدوارم مشکلات حل شود