مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-01اقتصادي

تخریب 200 بنای غیرمجاز در«سیدآباد»/100 هکتار از اراضی آزادسازی شد


فرماندار دماوند از تخریب 200 بنای غیرمجاز در«سیدآباد» این شهرستان خبر داد و گفت: با این اقدام 100 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شده است.

- دماوند- فرماندار دماوند از تخریب 200 بنای غیرمجاز در سیدآباد این شهرستان خبر داد و گفت: با این اقدام 100 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شده است.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز از مهم ترین عوامل به وجود آورنده خسارات سنگین به هنگام وقوع مخاطرات طبیعی محسوب می شوند اظهار داشت: در این زمینه هیچ مماشاتی نداریم و به طور جد با پدیده ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله می کنیم.

طاهرخانی در ادامه بیان داشت: در راستای حفظ اراضی کشاورزی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز صبح روز گذشته به منظور اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی حکم تخریب در روستای سیدآباد به اجرا درآمد.

فرماندار دماوند عنوان داشت: این حکم با دستور قضایی در منطقه سیدآباد با حضور مأموران گشت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند انجام و طی آن بیش از 200 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب شد.

وی عنوان داشت: در این تغییر کاربری های غیرمجاز دیوارکشی ها و 15 فقره بنای کامل و نیمه کاره تخریب شد و در این عملیات در مجموع بیش از 100 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 200 بنای غیرمجاز در«سیدآباد»/100 هکتار از اراضی آزادسازی شد

تخریب 200 بنای غیرمجاز در«سیدآباد»/100 هکتار از اراضی آزادسازی شد