مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-01اقتصادي

کمک 9 میلیارد تومانی خیران به انجمن حمایت از زندانیان در بیرجند


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان بیرجند از کمک 9 میلیارد تومانی خیران به انجمن حمایت از زندانیان طی هشت ماهه سال جاری خبر داد.

- هاشم اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هزار و 320 خانواده زندانی خراسان جنوبی تحت پوشش خدمات این انجمن هستند، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان بودجه دولتی ندارد و تنها با کمک های خیران خدمات مورد نظر را به خانواده زندانیان ارائه می کند.

وی از زندانیان بیرجند از کمک 9 میلیارد تومانی خیران به انجمن حمایت از زندانیان در بیرجند طی هشت ماهه سال جاری خبر داد و گفت: پرداخت مستمری، کمک های بهداشتی و درمانی، پرداخت اجاره منازل خانواده زندانیان، آموزش خانواده ها، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و از جمله خدماتی است که انجمن با استفاده از کمک های خیران به خانواده زندانیان ارائه می کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 1401 تا کنون هشت هزار بسته غذایی بین خانواده زندانیان در بیرجند توزیع شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال این انجمن با کمک خیران زمینه آزادی 35 زندانی را با پرداخت حدود 860 میلیون تومان فراهم کرده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان بیرجند بیان داشت: 35 زندانی تحت پوشش این انجمن خود یا فرزندانشان معلول هستند که با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود و با کمک دادستان مرکز استان که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 9 میلیارد تومانی خیران به انجمن حمایت از زندانیان در بیرجند

کمک 9 میلیارد تومانی خیران به انجمن حمایت از زندانیان در بیرجند