مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-01سياسي

نصب سردیس شهدای پرستار در معابر شهر تهران


سازمان زیباسازی شهرداری را مکلف خواهیم کرد تا ساخت سردیس و یادبود شهدای پرستار و نصب این المان ها را در میادین و معابر شهر تهران را در دستور کار خود قرار دهد.

- سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی شهرداری را مکلف خواهیم کرد تا ساخت سردیس و یادبود شهدا پرستار و نصب این المان ها را در میادین و معابر شهر تهران را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا نادعلی همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و گرامی داشت روز و هفته پرستار به همراه هیأت مدیره نظام پرستاری تهران از بخش های مختلف بیمارستان بقیه الله (عج) بازدید و از پرستاران این بیمارستان تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به همراه حمید صاحب مدیر اداره کل سلامت شهرداری تهران با امین کوهساریان رییس هیأت مدیره نظام پرستاری تهران دیدار کرد؛ در ابتدا این دیدار کوهساریان ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله هیأت مدیره نظام پرستاری تهران از درخواست پرستاران تهران در زمینه های مختلف از مدیریت شهری تهران سخن گفت.

نادعلی ضمن تبریک روز و هفته پرستار از ایثار پرستاران در طول دوران شجاعت و ایثار را معنی کردند و همه شاهد شجاعت کادر درمان در مقابله با بیماری منحوس کرونا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب سردیس شهدای پرستار در معابر شهر تهران

نصب سردیس شهدای پرستار در معابر شهر تهران