مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-01سياسي

دغدغه ذهنی آموزش و پرورش همگان باید به عمل تبدیل شود


وزیر آموزش و پرورش با بیان این که خوشبختانه اموزش و پرورش به دغدغه ذهنی همه تبدیل شده ولی باید این دغدغه ذهنی به عمل تبدیل شود، گفت: اولویت امسال اعتبارات آموزش و پرورش طرحهای نیمه تمام خیری است.

- یوسف نوری در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد که صبح امروز پنجشنبه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس، این روحانی مبارز به عنوان یکی از افتخارات اسلام و کشورمان یاد کرد و در ادامه خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر در کشورمان نشان می دهد که دشمن سیلی محکمی از جمهوری اسلامی خورده است.

وی با اشاره به رقم خوردن انقلاب اسلامی با قیام بزرگ حضرت امام راحل(ره) و با استفاده از نفوذ رهبری و معنوی بنیانگذار کبیر انقلاب که مردم متدین کشورمان را بسیج کرد، گفت: برخی در ابتدا پیشرفتهای کشورمان را نمایشی عنوان کردند ولی بعد که با موشکهای نقطه زن، مقام چهارمی ایران در علم نانو و ساخت واکسن کرونا طی دو سال در کشورمان مواجه شدند، تلاش کردند دشمنی خود را با ورود به نظام تعلیم و تربیت از سر گیرند.

وی تعطیلی اجباری مدارس طی سه سال تحصیلی به دلیل کرونا اشاره و عنوان کرد: متاسفانه دانش اموزان در این مدت به یک زیست بوم جدید عادت کردند و دشمن از طریق فضای مجازی به مدیریت افکار آنها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه ذهنی آموزش و پرورش همگان باید به عمل تبدیل شود

دغدغه ذهنی آموزش و پرورش همگان باید به عمل تبدیل شود