مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-01ورزشي

9 بازیکن ما آش و لاش روی زمین افتادند بعد داور کیک و آبمیوه می خورد!


سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز در خصوص درگیری بعد از بازی با نفت امیدیه در هفته هفتم لیگ دسته یک جوانان کشور که منجر به راهی شدن 9 بازیکن این تیم به بیمارستان شد، - 9 بازیکن ما آش و لاش روی زمین افتادند بعد داور کیک و آبمیوه می خورد! ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز در خصوص درگیری بعد از بازی با نفت امیدیه در هفته هفتم لیگ دسته یک جوانان کشور که منجر به راهی شدن 9 بازیکن این تیم به بیمارستان شد، توضیحاتی ارائه داد.

محمد نظری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این بازی روز سه شنبه هشتم آذرماه در امیدیه انجام شد و در این دو روز که اتفاق تلخ افتاده هیچ مسئولی پیگیر موضوع نبوده است.

در جریان این دیدار تیم نفت امیدیه با حساب یک بر صفر برنده این بازی شد اما پس از سوت پایان بازی به دستور افرادی که آنجا بودند، تماشاگران و عوامل این تیم به درون زمین ریختند و بازیکنان ما را کتک زدند و نیروی انتظامی هم با گاز اشک آور و اسپری فلفل در حالی که بازیکنان ما روی زمین افتاده بودند سعی در متفرق کرن افراد اشت.

وی ادامه داد: در این درگیری 9 نفر از بازیکنان ما آسیب دیدند و راهی بیمارستان امیدیه شدند که البته به نظر من نیروی انتظامی در ان شرایط نباید اسپری فلفل و گاز اشک آور می زد چون شرایط بازیکنان ما بدتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 بازیکن ما آش و لاش روی زمین افتادند بعد داور کیک و آبمیوه می خورد!

9 بازیکن ما آش و لاش روی زمین افتادند بعد داور کیک و آبمیوه می خورد!