مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-01اقتصادي

26 میلیارد تومان به حساب پرستاران کرمانشاه واریز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از واریز مرحله اول تعرفه گذاری خدمات پرستاری در کرمانشاه خبرداد و گفت: طی دو روز گذشته 26 میلیارد تومان به حساب بیمارستانهای کرمانشاه واریز شد تا به حساب پرستاران خود واریز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قباد محمدی امروز(10 آذر) در مراسم گرامیداشت روز پرستار در دانشکده پزشکی کرمانشاه، با اشاره به جایگاه ارزشمند پرستاران، اظهار کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به قشر پرستار شده و این را در عمل هم نشان داده است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور همواره بر حمایت دولت از قشر خدوم پرستاران تاکید دارد، تصریح کرد: یکی از حمایت های اخیر دولت از پرستاران بحث تعرفه گذاری خدمات پرستاری بود، موضوعی که سال 1386 به تصویب رسید، اما در مدت 15 سال گذشته روی زمین مانده بود.

محمدی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها روی این مسئله تاکید داشتند، اما به دلیل پیچیدگی ها و منابع مالی که می خواست، اجرایی نمی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بااشاره به پیگیری های دولت و اجرایی شدن تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از 15 سال، اعلام کرد: این طرح در یکی دو ماه اخیر در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و اکنون در حال اجرایی شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 میلیارد تومان به حساب پرستاران کرمانشاه واریز شد

26 میلیارد تومان به حساب پرستاران کرمانشاه واریز شد