مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-01فرهنگي

حضور 11 اثر از گروه های نمایشی خراسان رضوی در جشنواره تئاتر استان


رییس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: 11 اثر از گروه های نمایشی شهرستانهای خراسان رضوی به مدت سه روز در مشهد روی صحنه می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد روشندل اظهار کرد: 11 اثر از گروه های نمایشی مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، خواف، قوچان و طرقبه شاندیز در مشهد به مدت سه روز روی صحنه می روند.

رییس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نمایش های شاه شکار به کارگردانی حمید ابری، بلوار الیزابت به کارگردانی حمید رضا آزادفر و مرتضی نیروبخش، un12 به کارگردانی امیر رستگار، مانولین به کارگردانی علی پیمان دوست، زندانی شماره 575 به کارگردانی فرانک کریمی همگی از مشهد به مرحله نهایی این دوره از جشنواره راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد: نمایشهای کرم به کارگردانی حسن عنایت پور و خورشید به کارگردانی محمد حسن شمس آبادی هر دو از سبزوار، آوانتاژ به کارگردانی پوریا قصابی از قوچان، الهه سنگ به کارگردانی عبدالحکیم مشورتی از خواف، انتظار با بوی نرگس به کارگردانی احمد اکبرزاده و پیوند خونی به کارگردانی مهرداد حسامی هر دو از تربت حیدریه، دیگر آثار راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره بودند.

روشندل بیان کرد: در سی و دومین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی (رضوان) به یاد سعید تشکری، محسن مصطفی زاده، غلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 11 اثر از گروه های نمایشی خراسان رضوی در جشنواره تئاتر استان

حضور 11 اثر از گروه های نمایشی خراسان رضوی در جشنواره تئاتر استان