مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-01فرهنگي

فیلم هایی که شمسی فضل اللهی دوست دارد/ دلایل صداپیشگی «بامزی»


موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله برنامه های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز شمسی فضل اللهی بازیگر، گوینده رادیو و صداپیشه بخش هایی از گفتگوی این هنرمند را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، شمسی فضل اللهی با بیان اینکه در یکی از محله های قدیمی تهران به نام سنگلج به دنیا آمده است، گفت: در دوره ابتدایی شاگرد اول بودم، کارت های تشویق زیادی گرفتم و مدرسه را خیلی دوست داشتم.

وی ادامه داد: خانواده ما با آقای قدکچیان و 2 کارگردان تئاتر آشنا بود که برای ما بلیت های تئاتر می فرستادند و مادرم با شوق زیادی من را به تئاتر می برد.

فضل اللهی یادآور شد: یادم می آید یک نمایش بود که در آن علی تابش، ملکه رنجبر و آقای تفکری بازی می کردند و من مبهوت بازی آنها شده بودم که چطور روی صحنه می روند و بازی می کنند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اولین فیلمی که بازی کرده شیر سنگی بود، گفت: آقای جوزانی از من برای حضور در این فیلم دعوت کردند و قرار بود برای فیلمبرداری در سفر باشیم و من بچه هایم را هم با خودم به گلدره (بین شهررضا و سمیرم) بردم و خانم راستکار خیلی به من کمک می کردند و بچه ها از اینکه سر فیلمبرداری درکنار گروه بودند، خوشحال بودند و من در شیرسنگی با شعف و علاقه کار کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم هایی که شمسی فضل اللهی دوست دارد/ دلایل صداپیشگی «بامزی»

فیلم هایی که شمسی فضل اللهی دوست دارد/ دلایل صداپیشگی «بامزی»