مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-01سياسي

مجلس یازدهم چه دستاوردهایی ثبت کرد؟


نمایندگان مجلس یازدهم معتقدند قوانین جهش تولید مسکن، اخذ مالیات از خانه های خالی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تسهیل صدور مجوز برخی کسب و کارها، - قانون ساماندهی صنعت خودرو، قانون رتبه بندی معلمان و طرح شفافیت قوای سه گانه از نقاط عطف در کارنامه سه ساله مجلس به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با فرا رسیدن دهمین روز از آذر ماه و شهادت آیت الله مدرس که سبب شده از این روز با عنوان روز مجلس یاد شود نگاهی بر عملکرد مجلس یازدهم داشتیم.

این مجلس که عنوان مجلس انقلابی را با خود همراه دارد در خرداد ماه سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در حال سپری کردن سومین سال از عمر خود است.

مجلس در عمر سه ساله خود طرح ها و لوایح متعددی را دنبال کرده که بعضا به قانون تبدیل شده است، اما برخی از این طرح ها و لوایح نیز به نتیجه ای نرسیده است.

یکی از طرح هایی که از همان روزهای ابتدایی آغاز به کار مجلس یازدهم کلید خورد طرح جهش تولید مسکن بود که در نهایت به قانون تبدیل شد.

ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال، تامین اعتبار ساخت مسکن از بانک ها و سرمایه های مردمی از طریق بازار سرمایه، الزام دولت به ارائه گزارش های سه ماهه به مجلس، در نظر گرفتن 30 درصد تخفیف هزینه صدور و تمدید گواهی پایان کار ساختمان، تشکیل صندوق ملی مسکن برای تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم چه دستاوردهایی ثبت کرد؟

مجلس یازدهم چه دستاوردهایی ثبت کرد؟