مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-01سياسي

آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در 41 محله شهر شیراز


با تدابیر قرارگاه احمد بن موسی(ع) و قرارگاه شهرداری، پروژه های عمرانی در 41محله شیراز با اعتباری بالغ بر 500میلیارد تومان امروز کلنگ زنی خواهد شد.

- شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: با تدابیر قرارگاه احمد بن موسی(ع) و قرارگاه شهرداری، پروژه های عمرانی در 41محله شیراز با اعتباری بالغ بر 500میلیارد تومان امروز کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار یدالله بوعلی در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی سپاه فجر فارس که با حضور سردار سلامی، برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س)، اظهار کرد: آنچه که در استان فارس انجام شده، محصول و بازده کاری مشترک میان دستگاه های مختلف است تا با همکاری، گره ای از مشکلات مردم برداشته شود.

او ادامه داد: بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 110 روستا، 240 پروژه عمرانی و غیر عمرانی از قرارگاه احمدبن موسی (ع)، 480 پ روژه مهندسی، بهره برداری از بنه ماشین آلات مهندسی بسیج سازندگی، از جمله برنامه های امروز است.

به گفته فرمانده سپاه فجر فارس، 372 روستای فارس در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفت که جمعیتی بالغ بر 304 هزار نفر را در بر دارد و 195 کیلومتر را پوشش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در 41 محله شهر شیراز

آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در 41 محله شهر شیراز