مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-01سياسي

حصول اهداف “نمایشگاه مسجد جامعه پرداز” نیازمند همراهی علما و روحانیت است


رییس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک حرکت جدید و مفید است، گفت: اگر بتوانیم زنجیره این نمایشگاه را در رسیدن به هدف اصلی تکمیل و حلقه های میانی را تا حلقات نمایشگاه پیش ببریم، - ایسنا/قم رییس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک حرکت جدید و مفید است، گفت: اگر بتوانیم زنجیره این نمایشگاه را در رسیدن به هدف اصلی تکمیل و حلقه های میانی را تا حلقات نمایشگاه پیش ببریم، قطعا به نتایج مطلوبی دست پیدا خواهیم کرد.

آیت الله سید محمد مهدی میرباقری، عضو هیئت امنای بنیاد هدایت و رییس فرهنگستان علوم اسلامی امروز پنج شنبه 10 آذرماه در جریان بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهارداشت: راه اندزی این نمایشگاه، اقدامی بزرگ و جسورانه بود که اجرای آن، پیش از اینها لازم بود.

وی، ورود به مسئله و شناسایی آن در ابعاد کلان و دنبال راه حل بودن برای حل مسئله را ازجمله محاسن نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، عنوان کرد و گفت: اصل اقدام در این حوزه قابل تقدیر بوده و این مسیر به دلیل اینکه راه نرفته است، باید حساسیت های لازم را در نظر گرفت.

رییس فرهنگستان علوم اسلامی، در ادامه با بیان اینکه امام جماعت باید تولی روحی در سیانت داشته باشد، مطرح کرد: تمام این قوانین، عدالت و عالم بودن باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصول اهداف “نمایشگاه مسجد جامعه پرداز” نیازمند همراهی علما و روحانیت است

حصول اهداف “نمایشگاه مسجد جامعه پرداز” نیازمند همراهی علما و روحانیت است