مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-01سياسي

کرمان به عنوان شهر زیارتی مقاومت تصویب شود


رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان گفت: کرمان به عنوان شهر زیارتی مقاومت باید زمینه قانونمندی پیدا کند و طرح آن در مجلس ارائه شود که معتقدم با رای بسیار بالایی تصویب می شود.

- محمدرضا باهنر امروز 10 آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: 20 سال قبل برخی دوستان سیاسی مشهور کرمان را دور هم جمع کردیم و انجمن را تشکیل دادیم و اعلام کردیم در توسعه و پیشرفت کرمان نباید رقابت تخریبی داشت و باید مسابقه در خیرات داشته باشیم.

وی افزود: انجمن توسعه استان کرمان از سال 80 فعالیت خود را آغاز کرده و از همه گروه ها و احزاب جمع شده اند تا ببینیم برای استان چه کاری باید انجام بدهیم؟ باهنر با اشاره به ذخایر مس و زغالسنگ در استان کرمان، تصریح کرد: بزرگ ترین معادن آهن کشور و خاورمیانه را در استان داریم اما تا سال 80 یک کیلو فولاد در استان کرمان تولید نمی شد اما اکنون در آستانه رسیدن به 10 میلیون تن فولاد در استان هستیم.

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان با اشاره به پایه گذاری دانشگاه هایتک در استان اظهار کرد: کرمان در رابطه با مقیاس هایش تعادل خوبی ندارد؛ کرمان 11 درصد مساحت کشور را دارد اما سه و نیم درصد جمعیت کشور و چهار درصد آب و کشاورزی کشور را داریم که باید اینها را به تعادل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان به عنوان شهر زیارتی مقاومت تصویب شود

کرمان به عنوان شهر زیارتی مقاومت تصویب شود