مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-01اجتماعي

ادامه بارش های پراکنده در همدان/ تا اوایل هفته آینده کاهش دما نداریم


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از ادامه بارش های پراکنده در همدان خبر داد و گفت: با توجه به ابرناکی در آسمان استان، تا اوایل هفته آینده کاهش دما نداریم.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از ادامه بارش های پراکنده در همدان خبر داد و گفت: با توجه به ابرناکی در آسمان استان، تا اوایل هفته آینده کاهش دما نداریم.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت بارش ها در استان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بارش هایی را در اغلب نقاط استان داشتیم که بیشترین مقدار در ایستگاه سولان همدان با هفت میلی متر بارش باران، گزارش شده است .

زاهدی تصریح کرد: پس از آن، بیشترین بارش ها مربوط به دشت آباد جوکار با شش میلی متر و لک لک اسدآباد با پنج میلی متر بوده است.

وی ادامه داد: در مراکز شهرستان ها کمتر از یک میلی متر بارش باران داشتیم به طوریکه این آمار در ایستگاه سعیدیه شهر همدان نیم میلی متر گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: بارش های خفیف و پراکنده تا اوایل شب پنجشنبه، ادامه دارد و روز جمعه صرفا ابرناکی هایی در آسمان استان مشاهده می شود و مجدد امکان بارش در روز شنبه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش های پراکنده در همدان/ تا اوایل هفته آینده کاهش دما نداریم

ادامه بارش های پراکنده در همدان/ تا اوایل هفته آینده کاهش دما نداریم