مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-01ورزشي

مهارت آموزی در دانش آموزان تقویت می شود


وزیر آموزش و پرورش بر لزوم تقویت مهارت آموزی در دانش آموزان تاکید کرد و گفت: با کمک سازمان فنی و حرفه ای، طرح «هر دانش آموز یک مهارت» را در کشور رقم خواهیم زد.

- یزد- وزیر آموزش و پرورش بر لزوم تقویت مهارت آموزی در دانش آموزان تاکید کرد و گفت: با کمک سازمان فنی و حرفه ای، طرح هر دانش آموز یک مهارت را در کشور رقم خواهیم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نوری، پیش از ظهر پنجشنبه در جمع دانش آموزان و نمایندگان تشکل های دانش آموزی یزد در پژوهشکده آیت الله خاتمی با اشاره به خلاقیت یزدی ها از گذشته های دورتاکنون اظهار داشت: قنات، مصداق بارز این خلاقیت است و خوشبختانه این خلاقیت هنوز هم در میان دانش آموزان یزد در حوزه های مختلف مشاهده می شود.

وی با اشاره به پیشتازی 28 ساله دانش آموزان استان یزد در کنکور سراسری و المپیادهای علمی و فرهنگی بیان کرد: سال گذشته از هفت مدال طلا در دو سال گذشته در المپیادهای بین المللی اکنون به 20 مدال خواهیم رسیدیم و یزدی ها این ظرفیت را دارند که هر سال رتبه های اول و جهان را در این المپیادها داشته باشند.

نوری تاکید کرد: دانش آموزان حتما در کنار تحصیل، یک هنر را فرا بگیرند، یک ورزش را به صورت حرفه ای انجام دهند و یک مهارت را به شکل جدی کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی در دانش آموزان تقویت می شود

مهارت آموزی در دانش آموزان تقویت می شود