مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-01پزشكي

خدمات دهی اورژانس پیش بیمارستانی استان سمنان با 32 آمبولانس


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از ارائه خدمات در 30 پایگاه اورژانس شهری و پایگاه جاده ای با 32 آمبولانس در اورژانس پیش بیمارستانی 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از ارائه خدمات در 30 پایگاه اورژانس شهری و پایگاه جاده ای با 32 آمبولانس در اورژانس پیش بیمارستانی 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

کامران قدس پنج شنبه 10آذرماه از رونمایی از سامانه یکپارچه فرماندهی عملیات اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه، فعالیت واحدهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه را در شهرهای سمنان ، سرخه، مهدی شهر، دامغان، گرمسار و آرادان را پوشش می دهد و فرماندهی عملیات و پاسخگویی به تماس های تلفنی با اورژانس 115به صورت متمرکز در این مرکز انجام می شود .

وی با اشاره به ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با طرح تجمیع مراکز پیام و راه اندازی دیسپچ واحد افزود: با راه اندازی سامانه اتوماسیون عملیاتی آسایار در اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، فرم های کاغذی حذف و فعالیت های اورژانس پیش بیمارستانی به صورت الکترونیک ثبت و نگهداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی اورژانس پیش بیمارستانی استان سمنان با 32 آمبولانس

خدمات دهی اورژانس پیش بیمارستانی استان سمنان با 32 آمبولانس