مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-01اجتماعي

تحقق برابرسازی امکانات شهری مهمترین خواسته معلولان


تکریم و تسهیل امور مربوط به افراد دارای معلولیت و برابرسازی فرصت ها و امکانات شهری جز مطالبات اصلی معلولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رضایی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته افراد دارای معلولیت در استان اظهار کرد: تکریم و تسهیل امور مربوط به افراد دارای معلولیت و تحقق برابرسازی فرصت ها و امکانات شهری جز مطالبات اصلی معلولان است.

وی به شعار هفته گرامی داشت روز معلول راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر اشاره کرد و گفت: در جامعه حاضر مناسب سازی افکار و اندیشه های آحاد جامعه نسبت به معلولان و توجه بیشتر به مباحث و مسائل مربوط به معلولان لازم و ضروری است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از جذب بیش از 62 درصدی اعتبارات تخصیصی تسهیلات بند تبصره 16 قانون بودجه خبر داد و بیان کرد: از محل تسهیلات اشتغال بند ب تبصره 16 بیش از 660 میلیارد ریال جذب شده است و در طول 8 ماه گذشته سال جاری 934 نفر از جامعه هدف بهزیستی استان صاحب شغل شدند.

رضایی با بیان اینکه تعداد 42 هزار و 218 نفر معلول تحت پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر دریافت می کنند، ادامه داد: همکاران بهزیستی استان در تلاش هستند از طریق پرداخت تسهیلات خوداشتغالی قرض الحسنه، بیمه خویش فرمایی، کارفرمایی و تسهیلات کارفرمایی نسبت به ایجاد اشتغال برای افراد زیرپوشش اقدام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق برابرسازی امکانات شهری مهمترین خواسته معلولان

تحقق برابرسازی امکانات شهری مهمترین خواسته معلولان