مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-01سياسي

رویکرد عدالت محوری برنامه هفتم توسعه امیدبخش است


معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل گفت: رویکرد عدالت محوری برنامه هفتم توسعه در کشور به ویژه برای استان های کمتر توسعه یافته، - امیدآفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: برنامه پنج ساله توسعه کشور به عنوان یک سند بالا دستی زمینه ساز توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… است که قید عدالت محوری در برنامه هفتم توسعه امیدواری را بیش از گذشته کرده است.

وی تصریح کرد: استان هایی که از قافله توسعه کشور عقب مانده اند، در قالب برنامه هفتم توسعه امیدوار هستند تا با محوریت عدالت محوری بتوانند عقب ماندگی های خود را جبران کنند که قطعاً پیشرفت توأم با عدالت زمینه ساز رفاه و آسایش بیشتر خواهد بود.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان نمونه این عقب ماندگی را نبود امکانات مناسب در مجموعه دادگستری استان برشمرد و گفت: مرکز استان از داشتن یک ساختمان مناسب بی بهره است و ما نمی توانیم جوابگوی مراجعات بیش از حد در مرکز استان برای حوزه قضایی باشیم.

خدادادی افزود: در کنار تأمین امنیت و اجرای عدالت، وظیفه ما حل و فصل مشکلات، خصومت ها، اجرای حق و احیای عدالت است که در این زمینه امیدواریم از فضای مناسب نیز بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد عدالت محوری برنامه هفتم توسعه امیدبخش است

رویکرد عدالت محوری برنامه هفتم توسعه امیدبخش است