مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-01اقتصادي

پتو گلبافت بخر ، راحت ثروتمند شو


بسیاری از افراد بر این باورند که برای آغاز کسب و کار خود احتیاج به سرمایه زیادی دارند اما به این نکته باید توجه شود که برای شروع کسب وکار شخصی احتیاج به سرمایه هنگفت نیست.

- یکی از لوازمی که چز لوازم ثابت و همیشگی همه خانه ها و خانواده ها می باشد پتو است این کالا در طرحها و مدلهای متنوع تولید می شود یکی از برندهای معروف فعال در این زمینه، برند گلبافت می باشد که با تولید پتو گلبافت دولایه با قیمت مناسب تغییرات زیادی را در بازار فروش این محصولات به وجود آورده است.

پتوهایی که در بازار خرید و فروش می شوند دارای انواع تک لایه و دو لایه هستند که هر کدام از اینها دارای قیمت و کیفیتهای مختلفی هستند معمولا عوامل مختلفی می تواند در تعیین قیمت این پتوها تاثیر گذار باشد همان طور که می دانید کیفیت و قیمت به عنوان اصلی ترین ملاک برای انتخاب پتو توسط خریداران مطرح است اما برند تولید کننده آنها نیز تاثیر به سزایی در این مورد خواهد داشت.

پتو گلبافت نوزادی پتو گلبافت نوزادی اگرچه گرم و نرم اند و خیلی کم پرز می دهند اما پتو گلبافت نوزادی سه بعدی از جنس پنبه خالص سبک است که قالبا در دو نوع تک رویه و دو رویه طراحی برای فصول مناطق گرم و سرد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتو گلبافت بخر ، راحت ثروتمند شو

پتو گلبافت بخر ، راحت ثروتمند شو